طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)
طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)

برد آموزشی ARM7

مشخصات برد:

1-   مجهز به میکروکنترلر at91sam7x256

2-   امکان پروگرم شدن از طریق sam-ba


3-   دارای 4 عدد LED بر روی پایه های PWM میکرو


4-   تغذیه از طریق usb و یا از طریق تغذیه خارجی

5-   دارای ال سی دی رنگی N96 به همراه تاچ

6-   دارای ال سی دی کارکتری 2×16

7-   امکان استفاده از فرستنده گیرنده hmt – hmr

8-   امکان استفاده از فرستنده گیرنده RF

9-  امکان استفاده از پروگرمر jtag

10-         دارای RTC (DS1307 )

11-        دارای سنسور دمای LM35

12-        دارای درایور موتور L298

13-        دارای سوکت MMC

14-        درای 4×4 key pad

15-        دارای یک عدد رله 5v

16-        پورت سریال RS232

17-        پورت سریال RS458

18-        دارای power LED

19-        امکان استفاده از اترنت

20-        ابعاد برد 153×149 mm










برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.

کاتالوگ


محمد صادقی فرد - ابوالفضل شاکری

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

یا سلام. من نقشه برد آموزشی رو نیاز دارم. چطور میتونم اون رو دریافت کنم؟ با تشکر.

ما می تونیم این برد رو برای شما بزنیم اونهم با هزینه مناسب و کیفیت بالا
- عکس های جدید رو ببین

مهدی رجبی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام دوست عزیز کارت سوتودنیه
امیدوارم سیر تکاملیتو همینطور طی کنی
من تو کار اموزشی هستم دوس دارم بتونیم با هم همکاری کنیم تو زمینه طراحی ست های اموزشی فعالیت میکنم
براPLC و کلیه سیستمهای الکترونیکی ست طراحی میکنم منتظر جوابت هستم مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد